林泓

Get Your Love - Leo Kalyan

存档灵魂:

Get Your Love
捕获你心


【歌词】


Summertime having, having too much fun and
仲夏时分,缤纷乐趣
We get drunk and missing, jumping over fence
我们饮醉,翻越栅栏
Into pools we're dipping, glimmering like diamonds and jewels
池中嬉戏,波光粼粼如钻石闪烁
Race I'm wining, ride into a tunnel
我为了赢,花样翻新
To the light we're creeping, shining like the ocean
追逐光芒,大海闪耀
On a bright night swimming
畅想璀璨星空
High on all the colors with you
和你迷失在梦幻色彩
And it's never known to another dawn
忘却拂晓来临

Every moment is divine
沉醉每一瞬间
When I hear your flow
当我感受你的喘息
With the radio
美妙的旋律
Always wonder if you're mine, mine
总令人难以置信,你是我的,我的
Hey babe do you wanna tell me
嘿,宝贝,你可想告诉我确切答案
How to get your love, love, love
如何才能捕获你的芳心,留住你的爱
Anybody wanna tell me here
可有人能告诉我答案
How to get your love, love, love
如何才能捕获你芳心,留住你的爱

Late night living, chasing after shadowslike a kid
深夜不眠,像孩子般紧紧依偎
I'm wishing, shining like a goddess mother
我在许愿,向闪光的圣母祈祷
Legion's missing, if I'm breaking on my own
如果迷失方向,我的心被打碎
Would you say that I was wasted
你是否认为我曾耗费生命
If I put you on the throne, baby?
如果我给你戴上皇冠,宝贝
Too much too late, too soon
是否还来得及
That's what's getting down the pavement
我的爱为你铺就
On a sunny day in June
在这六月中的一日

Maybe, maybe, maybe
也许只是我多想了
Hey babe do you wanna tell me
嘿,宝贝,你可想要告诉我
How to get your love, love, love
如何才能捕获你的芳心,留住你的爱
Anybody wanna tell me here
可有人能告诉我答案
How to get your love, love, love
如何才能捕获你的芳心,留住你的爱
And it's never known till they paly a song
在歌声响起前,这可能是一个迷

Every moment is divine
沉醉每一瞬间
When I hear your flow
当我感受你的喘息
With the radio
美妙的旋律
Always wonder if you're mine, mine
总令人难以置信,你是我的,我的
Hey babe do you wanna tell me
嘿,宝贝,你可想告诉我确切答案
How to get your love, love, love
如何才能捕获你的芳心,留住你的爱
Anybody wanna tell me here
可有人能告诉我答案
How to get your love, love, love
如何才能捕获你的芳心,留住你的爱

Get your love,Get your love,Get yourlove
捕获你的芳心,得到你的爱,留住你的爱
Get your love,Get your love,Get your love
捕获你的芳心,得到你的爱,留住你的爱


评论
热度(5)
©林泓 | Powered by LOFTER